kıştan çıkmış arı kovanı bakımı

 
« Yanıtla #1 : Mart 24, 2008, 02:37:47 »
 

Sevgili arkadaşlar arıların ilk bahar bakımını yapmak oldukça önemli fakat ben kendimde bilmeme rağmen ilgilenemiyorum.Bu bakım AYININ  Bölgelere göre farklı zamanlarda olduğundan onu arıcı kendisi bilecek yani ben izmirde mart ayının iyi bir gününde bu yıl için yapabilirdim.fakat gelecek yıl bu iş nisan ayına sarkabilir,yani havalar çok önemli.Örnek olarak bademler çiçek açtıktan sonra  İYİ BİR HAVADA yapılabilir.Yakma işine gelince Pürmüzle  yani çok yakılcanı sanmıyorum sadece içindeki bakterilerin oluşumunu engellemek için (dezenfekte) etmiş oluyoruz.Birde yakma işinin hemen sonrası değilde

Bir Cevap Yazın

